Philips Daily Collection HR2000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HR2000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

consument 17-06-2016

Bagger blender

Voor deze blender is maar 1 woord geschikt: Bagger...
Als ie het doet, doet ie wat ie doen moet, maar dan van het ene op het andere moment doet ie helemaal niets meer... Dat zou toch niet zo mogen zijn na een paar maanden gebruik. Bij nummer 1 was het zelfs al na een paar weken gebruik... Dus mijn advies: DEZE NIET KOPEN!!!

Mac1985 14-05-2015

Deze blender is goedkoop en dat merk je. Valt binnen een paar maanden licht gebruik uit elkaar. Dan zit je hele keuken eronder en is je blender ook stuk. Koop een ander model, je wilt niet deze.

gfariens 14-12-2014

Een hele slechte blender. Deze blender maalt alleen het onderste gedeelte in de kan. Maakt ook behoorlijk veel lawaai. Als je een saus wil maken moet je behoorlijk tijd vrijmaken omdat hij het bovenste niet meeneemt en erg veel de pulse gebruiken. Er was mij al gezegegd "goedkoop is duurkoop"maar dat klopt precies in dit geval.Kwalitatief een byzonder slecht produkt.

Redge 01-11-2014

Geweldig apparaat! Simpel, genoeg inhoud. En zo makkelijk schoon te maken! Vergeleken met mijn vorige blender is deze echt stukken beter.

disjenmgn 05-07-2013

Blender nu enkele maanden in dagelijks gebruik, handig en praktisch apparaat, makkelijk schoon te maken,zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding superblender. Gebruik 'm voor al voor shakes, smoothies en crushen van ijs etc..

mippel 29-01-2013

Heb recentelijk een Blender HR2000 cadeau gekregen. Na drie keer gebruiken kapot. Nadat ik hem gisteren aanzette een hoop kabaal, toen deed hij het niet meer. Onder de mengbeker zit een plastic onderdeel dat helemaal in gruzzelementen is. Weet iemand of en waar er onderdelen te krijgen zijn.

Karel78 25-11-2012

Op het eerste oog ziet deze blender er wel oke uit, zeker gezien zijn prijs. Na verloop van tijd blijkt echter dat het een heel slecht product is. De onderdelen, zoals de plastic kan en het draaimechanisme zijn van inferieure kwaliteit. Na de blender een half jaar vrij intensief te hebben gebruikt is hij rijp voor de stort. Ik kan dit product alleen maar afraden. Als je echt een kwalitietsproduct wil kopen kijk dan eens naar de HR2095; iets duurder, maar wat een verschil in kwaliteit...

mippel 29-01-2013

Heb recentelijk een Blender Phillips HR2000 cadeau gekregen. Gisteren nadat ik hem aanzette een hoop kabaal en kapot en dat na drie keer gebruiken. Onder de mengbeker zit een plastic onderdeel dat helemaal in kleine stukjes was. Ben benieuwd of iemand weet of en waar ik dat plastic onderdeeltje kan krijgen.

JimvE 21-10-2012

Mooie eenvoudige blender die precies doet wat die moet doen. We gebruiken hem voornamelijk voor smoothies met banaan en bevroren fruit of (kleine) ijsblokjes, gaat als een trein in stand 2!

De andere reviews hier over het zwakke draaimechanisme kan ik me opzich wel voorstellen, het blinkt niet uit in stevigheid. Ik vermoed dat het gemaakt is om de schok als het apparaat aangezet wordt op te vangen, want de motor draait direct op de ingestelde stand. Als er grote ijsblokjes of bevroren fruit voor de mesjes liggen is dat misschien teveel van het goede voor het draaimechanisme(?)

Verder ideaal dat de beker van kunststof is, heb ook duurdere modellen bij de mediamarkt in handen gehad en me verbaasd over het zware gewicht, is ook niet makkelijk met schoonmaken (stootschade e.d.)
Het schoonmaken is door het lage gewicht erg makkelijk, alles kan wel in de vaatwasser (volgens de handleiding) maar we doen het nog op de ouderwetse manier, nog geen 5min werk en is beter voor het lager in het draaimechanisme.

Ben er verder erg tevreden mee, het is een goeie blender voor een zacht prijsje. Fruithapjes en andere vezelrijke maaltijden hebben we nog niet geprobeerd, maar als het niet te dik wordt moet het wel lukken gok ik.

Jacq 31-08-2012

Ik heb de blender 3 maanden in bezit. Zeer tevreden gebruikt, zo'n 2x per dag. Met bevroren fruit, soepen, ijsblokkjes etc. Helaas ging ook hier het kunststof draaimechanisme kapot. Hij is nu opgestuurd naar Philips. Maar een volgende zal denk ik helaas weer snel kapot gaan. Een kunststof is blijkbaar niet sterk genoeg. Zou van metaal moeten zijn. Dus ik kan hem helaas toch niet aanraden.

Dro 28-06-2012

Zelfde probleem, ook al 2 blenders versleten omdat het draaimechanisme op een gegeven moment los komt van de kom. Dan zit je hele keuken onder! Slechte kwaliteit!!

siemar 29-04-2011

In een 3 a 4 maanden heb ik al 2 van deze blenders stuk. Dus qua degelijkheid staat deze bij mij niet hoog in het vandel. Wij gebruiken de blender 2x p.d. voor het maken van een shake (1 tot 1,5 min. shaken). En dat zou toch gewoon moeten kunnen.

sdewit 27-08-2010

Ik schrijf nooit reviews... maar ik vind deze blender echt een aankoop waard. Ik wilde eerst een sterker wattage, maar had hiervoor zo'n lelijk goedkoop wit monster, en wilde nu een mooi niet te opvallend apparaat want ik laat hem op mijn aanrecht staan. Dus toch de gok genomen. Zag wel al dat de snijbladen zowel erg laag in de kom staan alsook dat ze kartelrandjes hebben. Beide zorgen er volgens mij voor dat er met minder wattage toch heel veel mogelijk is. Gewoon een heel goed produkt waar bij de bouw nagedacht is! Vorige blender zaten de bladen wat hoger, daardoor bleef onderin gauw stukken fruit nog heel liggen. Deze heeft in no time alles vermalen. Zonder meer een aanrader!

basjess 10-09-2009

ik heb de blender nu bijna een jaar. hij werkt prima, ik zorg dat ik altijd ijsblokjes in de vriezer heb,

het is ideaal om dan een stuk of 10 ijsblokjes in de blender te doen met bijvoorbeeld een beetje yoghurt en verse banaan, of aardbeien, kiwi rode bessen mango of wat dan ook, maar ook eens een mengeling van verschillende vruchten en als de smoothie je te dik word kun je gewoon water toevoegen. eventueel poedersuiker als het te zuur word, in een glas schenken en je hebt een hele gemakkelijke overheerlijke ijssmoothie.

ook kun je er ideaal soepen in blenderen, maak een courgettesoep door kippenbouillon op te zetten en daarin veel courgettes gaar te koken, maal het fijn in de blender haal het door een fijne zeef en breng eventueel nog op smaak of bind de soep af, ideaal apparaatje.

let op dat je bij het malen van zetmeelhoudende vruchten als banaan altijd vocht als water of bijvoorbeeld sinaasappelsap toevoegt anders krijg je een soort van dikke pudding.

veel plezier met de blender groetjes bas

Jumpstreet 25-07-2009

Sinds een maand in mijn bezit en hij doet 't prima. Het was de goedkoopste Philips die ze bij de Mediamarkt hadden (€25). Ik gebruik hem bijna dagelijks, smoothies maak je in een handomdraai. Hij hakt ook bevroren fruit (fruit uit de vriezer van AH, behalve de aardbeien) zonder problemen fijn. Dat is een aanrader, want daar wordt je drankje zo lekker koud van.

ludje 04-02-2009

Genoeg kracht, makkelijk schoon te houden.
Veel waar voor zijn geld!
Nu nog wat recepten...

tielleke 05-03-2008

Wij hebben deze blender nu een paar weken. De kracht van de motor is genoeg om er lekker shakes mee te maken. Door de kartelrandjes van het mes is het ook mogelijk om op stand 2 ijs te crushen.